جذابترین و بهترین مطالب وب

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی و خواص گوجی بری

اگر علاقه مند به طب سنتی بخصوص کشور چین باشید احتمالا نام میوه بی نظیر گوجی بری را شنیده اید که اولین بار در کشور چین کشف و استفاده شد، البته که در نواحی دیگر مثل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و … نیز شاهد رشد این میوه هستیم.

گوجی بری خشک

همین طور باید خاطر نشان شویم که بزرگ ترین صادر کننده این گیاه دارویی که شکل و شمایل نزدیک به کشمش دارد چین است، در درمان انواع بیماری های سخت و صعب العلاج و پیشگیری از وقوع آن ها، شما عزیزان می توانید از گوجی بری استفاده کنید.

گوجی بری روی درخت های به طول سه متر رشد می کند و درخت آن ساختاری درست شبیه به توت دارد و در بازار کشورمان نیز به فروش می رسد، اما تهیه نمونه مرغوب آن عموما سخت است و برخی از فروشگاه ها، بهترین گزینه برای درمان بیماری ها را با کیفیت عالی در دسترس شما عزیزان قرار می دهند.

گوجی بری خشک شده، می تواند بهتر جذب بدن شود و استفاده آن نیز در کنار دیگر ترکیبات بسیار آسان است، نمونه ۱۵۰گرمی آن را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت از اینجا سالم خریداری نمائید.

خرید اینترنتی گوجی بری از اینجا سالم

این میوه و گیاه شگفت انگیز که هنوز هم توسط بسیاری از پزشکان برای چربی سوزی تجویز می شود و در واقع ایده آل ترین استفاده آن در کشور پرجمعیت چین برای انواع بیماری ها است، منبع انواع ویتامین ها از جمله C, A و آنتی اکسیدان های خاص و لازم بدن است.

ضمن این که ترکیبات آن دارای فیبر بوده و از بیماری های روده، یبوست، انواع سرطان های روده و معده جلوگیری می کند، اگر در هضم غذا با مشکل مواجه شده اید و می خواهید بدون استفاده از دارو های شیمیایی و خطرناک، این مشکل را زودتر حل نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم هم اکنون گوجی بری خشک و بهداشتی را در دسته بندی شکیل و شیک از اینجاسالم تهیه نمائید.

قند خون یا دیابت یکی از خطرناک ترین و بدترین بیماری هایی است که در ایران عده زیادی درگیرش هستند و عموما روش درمان مناسب و همیشگی برای این مشکل پیدا نمی شود، شما می توانید یک بار دیگر از خواص بی نظیر و بی نهایت گوجی بری استفاده کنید.

البته اگر قند خون شما پایین است بهتر است گوجی بری را مصرف نکنید.

  گوجی بری

تقویت سیستم ایمنی بدن با گوجی بری

اگر سیستم ایمنی بدن شما دچار آسیب شده و ضعیف است، در صورتی که حس می کنید سوی چشم شما کم شده و ریزش مو دارید، قطعا حالا بیش از هر زمان و هر کسی نیاز به استفاده از این داروی گیاهی معجزه آسا خواهید داشت.

البته که این گیاه طعم های متفاوتی دارد، یعنی هم می توانید نوع تلخ و هم مایل به شیرینش را در فروشگاه ها بیابید.

همان طور که قبلا هم ذکر کردیم، گوجی بری موجب کنترل و ثابت ماندن و حتی پایین آمدن قند خون در سطح خاص می شود، بخصوص برای کسانی که از داروهای کنترل قند خون مانند متفورمین استفاده می کنند، گوجی بری مناسب است.

همین طور بر اساس منابع قدیمی طب سنتی چین که قطعا در مورد آن زیاد شنیده اید، گوجی بری امکان درمان بیماری های ناباروری را به کسانی که درگیر این مشکل در سنین مختلف هستند می دهد، در واقع موجب تحرک و افزایش تراکم اسپرم ها می شود.

  گوجی بری

گوجی بری انرژی زا و تقویت کننده آرامش اعصاب

در صورتی که قصد تهیه گوجی بری در داخل کشور ایران را دارید، بهتر است این کار را از مرکز معتبر با ارائه گارانتی کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام دهید تا هیچ مشکلی رخ ندهد. در صورتی که از بی خوابی رنج می برید، انرژی کافی برای انجام کارهای روزمره را ندارید، این گیاه چینی می تواند مشکلات شما را تا حد زیادی با مصرف در دوره زمانی مناسب بهبود ببخشد.

فرا تر از این، گوجی بری باعث کاهش فشار خون می شود، بیماری که در سال عده زیادی را از پا درآورده و سبب آسیب های سخت به سیستم ایمنی بدن می شود.

برای دانش آموزان و دانشجویان که نیاز به تمرکز در فصل تحصیل، امتحانات و کنکور دارند گوجی بری می تواند یک گیاه معجزه آسا و فوق العاده مقوی باشد.

خرید اینترنتی گوجی بری خشک از اینجا سالم

www.injasalem.com

۲۵ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۴۹ ۰ نظر

کاشت ناخن

۲۵ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۴۲ ۰ نظر

پودر بستنی کامور+طرز تهیه

بستنی,پودر بستنی

معرفی پودر بستنی کامور

بستنی را می توان یکی از محبوب ترین میان وعده های غذایی در بین تمامی مردم دنیا، بخصوص مناطق گرم سیر و شهر های ایران دانست که البته بیشتر ما آن را خوراکی کاملا چرب، پر از قند و البته موارد مضرر می دانیم که تهیه اش نیز عموما سخت است.

اما با توجه به گسترش صنعت و ابداعات جدیدی که در صنعت خوراکی ها نیز مسیر خود را یافته است، حالا می توانیم با قدرت، پودر بستنی کامور را  به شما عزیزان معرفی کنیم.

از یاد نبرید که پودر های بستنی کامور رژیمی هستند و در ترکیبات آن ها از مواد شیمیایی، نگه دارنده ، اسید های چرب مضر و شکر استفاده نشده و همچنین دستور ساخت و تولید آن ها کاملا بر اساس جدید ترین متد های پزشکی دنیا در نظر گرفته شده است.

شما می توانید این پودر ها را با طعم های وانیل و کاکائو با بهترین قیمت تهیه کرده و از خوردن آن در فصول مختلف لذت ببرید.

طرز تهیه بستنی توسط پودر بستنی کامور

طرز تهیه این بستنی ها توسط پودر بستنی کامور بسیار آسان تر از چیزی است که فکرش را می کنید و در اندک زمانی می توانید بستنی را به شکل دلخواه درست مانند نمونه های صنعتی درآورده و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

در ابتدا و به عنوان شروع کار نیاز است که محتوی بسته را به همراه نصف لیوان آب (۸۰ سی سی) و یک لیوان سر خالی شیر (۱۶۰ سی سی) به مدت یک دقیقه با دور کند و پنج دقیقه با دور تند، توسط همزن مخلوط کرده و سپس در ظرف مورد نظر ریخته و داخل فریزر قرار دهید و تا به دست آمدن بافت مورد نظر، هر ۲۰ دقیقه یکبار بستنی را با قاشق، خوب مخلوط نمایید.

ضمن این که می توانید از چند بسته پودر بستنی استفاده کرده و البته به ازای هر بسته مقدار موارد تهیه آن را بیشتر کنید.

همین طور در نهایت می توانید برای تزئین بیشتر محتوای بستنی خود و همین طور جلب توجه کسانی که قصد خوردن آن را دارند، در صورت تمایل با تکه ‏های پسته، شکلات یا میوه تزئین نمایید.

پودر بستنی,پودر بستنی کامور

فواید بستنی در فصل گرما

در واقع خوردن بستنی برای کودکان و بزرگسالان فواید زیادی دارد که اگر بخواهیم تمامی این موارد را به شما شرح دهیم، به بیش از سی نوع می رسد، اما باید برای خلاصه این عنوان عرض کنیم که بستنی حاوی پروتئین بوده و برای افرادی که از کمبود وزن و مشکل در تغذیه رنج می برند با توجه به طعم های مختلف ایده آل است.

ضمن این که اگر مقدار کلسیم بدن شما پایین است و مدام احساس ضعف می کنید و از طرفی نمی خواهید چاق شوید، می توانید از بستنی های آماده و پودر های مخصوص برند کامور استفاده نمایید.

ویتامین K به افزایش گردش خون در بدن کمک می‌کند و سلول‌های خونی مسدود شده را باز می‌کند تا از ایجاد لختگی جلوگیری کند. فراموش نکنید که در صورت علاقه به بستنی های کاکائویی، گزینه ایی مناسب برای شما خواهد بود اگر خدایی نکرده افسرده هستید.

پودر بستنی,پودر بستنی کامور

خرید پودر بستنی کامور

بیماری های زیادی پس از خوردن بستنی در فصل گرما و بخصوص در تابستان رفع می شود، به طور مثال حالت تهوع مشکل بسیاری از افراد است که درگیر بیماری های معده هستند و ترکیب بستنی می تواند این امراض را تا حد زیادی برطرف سازد و مانند یک ترمیم کننده فعالیت نماید.

از طرفی اگر استرس بسیاری دارید و مدام ضربان قلب شما بالا است، می توانید بستنی را در برنامه غذایی هفتگی و حتی روزانه خود حتی برای مدت کوتاه جای دهید تا اثر آن به مراتب از بین برود.

کامور این نوید را به شما می دهد که بدون دغدغه چاق شدن و بر هم خوردن رژیم غذایی از بهترین طعم بستنی لذت ببرید.

هم اکنون میتوانید پودر بستنی کامور را از فروشگاه اینترنتی اینجا سالم به راحتی تهیه نمایید.

خرید اینترنتی پودر بستنی کامور

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۵ ۰ نظر