خرید کنسانتره آهن خوراکی اصفهان

یکی از محصولاتی که اخیرا بسیار محبوب شده است بریکت آهن می باشد که از کنسانتره آهن تولید می شود که این محصول در کارخانه ی زنجان نیز تولید می شود.

فرآوری سنگ آهن یکی از با اهمیت ترین فرآیند تولید فولاد می باشد که فرآوری سنگ آهن طبق محصول تولید شده به دو دسته: کنسانتره و دانه بندی شده تقسیم می شود که تولید دانه بندی بدون آب و خشک انجام می شود و بعد به روش مغناطیسی سنگ آهنهای کم عیار از پر عیار جدا خواهد شد.

با توجه به این که محصولاتی همچون کنسانتره آهن کاربردهای زیادی دارد در بسیاری از شهرها به خصوص یزد مراکز فروش عمده بسیاری دارد که آراد برندینگ در این خصوص به کمک شما آمده است.

کنسانتره آهن

بسیاری از افراد در اقصی نقاط کشور در زمینه ی کنسانتره و سنگ آهن هماتیت فعالیت دارد که یکی از این شرکت ها در اندیمشک می باشد. در بالا به مراحل اولیه ی تولید کنسانتره اشاره شد که در گام دوم قطعاتی که کمتر از سی میلی متر هستند جهت کم شدن بیشتر ابعاد به مرحله ی آسیاب که مراحلی تر می باشد وارد شده و آسیاب و خرد می شوند که در این مرحله ابعاد به یک میلی م تر می رسد.

برای افزایش خردایش در ادامه ی فرآیند از آسیابهایی به نام گلوله ای استفاده خواهد شد که خروجی آن دوغاب یا اسلاری می باشد که یک مخلوط از ذرات شناور خرد شده به همراه آن می باشد.

خرید کنسانتره آهن خوراکی

کنسانتره آهن کاربرد بسیار زیادی دارد که در گندله سازی، صنعت ذوب و تولید محصولات فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در مراحل تولید آن عیار سنگ آهن را افزایش و یا کاهش داد عنصرهای مضر و ناخالصی سنگ را کاملا از بین ببرد و شکل ظاهری سنگ آهن را یکدست می کند همچنین هزینه های انرژی و ذوب را کم می کند

خرید کنسانتره آهن خوراکی اصفهان

در هنگام خرید کنسانتره آهن خوراکی عیار آن متفاوت است و غالبا بین 65 تا 68 درصد می باشد با توجه به این مسئله می توان گفت از مشخصات کنسانتره آهن خشک، کیفیت بالای این محصول می باشد و آن با انواع سنگ آهن باطله یا بی مصرف مثل فسفر ترکیب می‌کنند تا عیار آنها افزایش یابد در این صورت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و این امر موجب صرفه جویی اقتصادی می گردد که بیشترین کاربرد آن در صنایع ذوب آهن است.

کنسانتره آهن اصفهان

بعد از فرآوری و گرفته شدن مواد مضر کنسانتره آهن اصفهان به صورت کاربردی در پروژه های ساختمانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که می‌توان از این آهن آلات در تولید انواع ظروف فلزی، صنعت خودروسازی، معماری، مدلهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از مراحل تولید آن به سه مرحله می توان اشاره کرد.

خرید کنسانتره آهن خوراکی اصفهان

  • خردایش، یعنی خرد شدن سنگ آهن
  • آسیاب نمودن، که در این مرحله سنگ آهن پس از خرد شدن آسیاب می شوند.
  • پر عیار سازی، قطعات آهن و مواد با ارزش آن با استفاده از جداکننده های مغناطیسی از هم جدا می شوند.
  • مرحله آبگیری، بعد از طی مراحل بالا این ذرات توسط فیلترهای مخصوص خشک می شوند تا کاملا آب کنسانتره آهن اصفهان گرفته شود و مضرات به هم نچسبند
  • بعد از آماده شدن کنسانتره آهن خشک توزیع آن به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود و برای خرید کنسانتره آهن خشک به صورت عمده برای بسیاری از کارخانه داران و تولیدکنندگان که در ساخت انواع محصولات فلزی هستند فرصت خوبی است تا خرید مقرون به صرفه داشته باشند.
  • کنسانتره آهن هماتیت یکی از انواع مختلف کنسانتره می باشد که در مقابل کنسانتره آهن مگنتیت دارای ۷۰ درصد آهن خالص می باشد و از کاربردهای آن این است که توانایی که تحت احیای مستقیم قرار بگیرد پیدا کرده و دیگر نیازی به استفاده از کوره بلند ندارد و همین عامل باعث شده که از نظر هزینه این کنسانتره برای کارخانه دارها مقرون به صرفه باشد.
  • به طور کلی کنسانتره سنگ آهن هماتیت به عنوان کانی آهن در صنعت رنگ سازی کاربرد دارد و همچنین به عنوان ماده ضد زنگ استفاده می شود و علاوه بر این ها در صنایع حفاری چاه های نفت و گاز بسیار رایج است که بدون آن عملیات حفاری انجام نمی شود و در ساخت انواع الکترودهای جوشکاری و موارد دیگر در مراکز درمانی و پزشکی نیز به کار گرفته می شود.